Vajon miért vesz valaki háromkerekű motort? Nem bír egyensúlyozni két keréken? Az nagyon nem lenne cool. Könnyebb parkolni? Nem talált. A magyarázat ennél ravaszabb: egy joghézag miatt a háromkerekű járművek jelenleg nem számítanak motornak, ezért... nem kötelező a bukósisak viselete! És van-e kúlabb annál, mint hogy bukósisak nélkül krúzingoljunk Akasakában...? Na ugye...
Na de miért pont így háromkerekű? Mert a könyveket is fordítva lapozzák?
VálaszTörlésGondolom mert egy háromkerekű mégis motorszerűbb mint egy négykerekű. EZ utóbbit is láttam, ez az otthoni erdőkből jól ismert benzinpöfögö izé (most nem jut eszembe a neve). De azzal nem lehet dőlni a kanyarba és különben is; itt a törvényszegés (vagy annak látszata) az igazi poén
VálaszTörlésez a motortípus hódít ám európában is. S nem azért mert ne lenne rá kötelező a bukó. A 3 kerék egyszerűen stabilabb, kanyarban a csúszást nem követi esés, hanem egyszerű korigációval megfogható, de dől, így mégis teljesen motorzás érzésed van.Létezik első és hátsó 2 kerék is dönthető kivitelben. Hátsó 2 kerekű, dönthetővel már mentem - az stabil, de mégsem olyan motoros érzés. Az első két kerekűről minden teszt áradozik - úgy mész vele, mint egy motorral, iszonyat jó érzés a kanyar, s esőben, csúszós úton, meg bármikor is firka nélkül képes menni. Állítólag nagyon baró. Sajnos még azért drága - de majd beszámolok róla, ha kipróbáltam.
VálaszTörlésHát akkor lehet, hogy a "no bukó" csak hab lenne a tortán...? Levi, te vagy az expört...
VálaszTörlés