2009. november 24., kedd

Kapszula hotel, revisited


Egy régi kedvenc, a Kurokawa-féle Nakagin Capsule Tower meglehetős elárvulva áll Higashi-Ginzán; a kör alakú sötétítők már rég leszakadtak, az ablakok alatt hosszú koszbajúsz, az egész most nem más, mint egy lepukkant munkásszállás, nagyjából a Kunigunda utcai szinvonalán.

Persze, tudjuk, hogy az egész mindig egy kicsit hazugság volt; a kapszulák, noha úgy tűnnek, mintha a metabolista esztétikának megfelelően cserélhetőek és átrendezhetőek lennének, igazából fixek. De azért szeretem ezt a házat, még ha már ki is nőttem belőle, ahogy például a Doors zenéjét is szeretem hallgatni, pedig már rég nem Jim Morrison a példaképem...

Még több kép itt látható.

3 megjegyzés:

  1. nem ééééér!!! 7végén én is ott voltam és épp irni akartam róla... >:(

    VálaszTörlés
  2. pedig ez kocka, mégis jó:)

    még aludni is volt szertencsém benne - igazán pöpec az élmény belül. Tömegszállás kis űrhajós érzéssel, jó kis onsennel belül, amiben itt tv is volt fura mód. Igazi küzdés a kultúrák között, de tényleg jó.

    VálaszTörlés
  3. KOMOLYAN?!? hát ez marha jó... riszpekt :)

    VálaszTörlés