2013. november 19., kedd

Facebook, G+ és Tsai

Nem állítanám, hogy 2013-ban ez valami hallatlanul progresszív dolog lenne, de jobb későn mint soha; megindítottam a Tokyo Reloaded Facebook oldalát. Hogy miért pont most és miért nem 1-2-3 évvel ezelőtt, tkp. magam sem tudom, eddig valahogy nem akaródzott, de beláttam, hogy a sok olvasónál csak a még több a jobb és erre azért alkalmas az un. szociális média. Nem mintha eddig nem linkeltem volna be a posztokat a Facebookról, de ez csak a személyes ismerőseim véges köre, esetleg azok barátai, láthatták, és én a végtelent is el szeretném érni. Ezenkívül újabban van egy olyan parám, hogy az FB nem rangsorolja olyan magasra a blogspot.com-ra mutató linkeket, mert ugye, dögöljön meg a Google! a blogspot.com ugyanis az övéké

Lényeg, hogy akkor be lehet, mit lehet, kötelező! lájkolni a Tokyo Reloaded FB oldalát, felmentést csak az kap aki ehelyett a G+-os oldalt pluszegyezi, mert ezt is beélesítettem, ezen már ne múljon, és igyekszem ide is beposztolni ugyanazt. Ha minden jól megy, azért ezekre az oldalakra nem csak a posztokra mutató linkeket teszek, hanem kisszineseket is, na de azért ezt még majd meglátjuk.

PS: És tessék majd lobbizni, hogy lehessen italic-kal írni az efbés posztokban, mert annélkül félkarú óriásnak érzem magam...!

4 megjegyzés:

  1. A többfelé posztoláshoz tudom ajánlani az IFTTT-t (https://ifttt.com/)
    Elég becsatornázni a megfelelő logineket, és máris automatikusan megy ki a blogposzt a Twittertől a Facebookon át akármeddig.

    VálaszTörlés
  2. Megnéztem, igéretesenek tünik, de pont azt amit én szeretnék (egyszerre, ua-t posztolni az FB-re és a G+-ra) úgy tünik, hogy nem tud (vagy csak nem tudom, hogy hogyan)...

    VálaszTörlés
  3. most nézem, hogy nincs is G+ a csatornáik között. oops, bocs.

    VálaszTörlés