2010. június 20., vasárnap

GROM

A Financial Times a napokban hozta le a a Monocle magazin listáját a világ 25 legélhetőbb városáról, amin Tokyó a negyedik helyen végzett. Ha az én véleményemet kérdezik, szerintem - dacára, hogy szerdán megkezdődött az esős évszak - az életminőség errefelé az elmúlt héten ugrásszerűen megemelkedett. Megnyílt ugyanis a GROM.



A nevezetes eseményről ugyan lemaradtam, de szerencsére a hétvégén a Meiji szentély kertjében sétálva megláttam egy léggömböt az ismerős felirattal. A modern mobiltelefon technológiának hála, perceken belül sikerült kiderítenem, hogy két napja, két üzlet nyílt Tokyóban, hogy az egyik éppen a közelben van és végül, átváltva a térképre, beazonosítottam annak pontos helyét is az Omotesando főutcáján.


Ha valaki netán nem tudná, elárulom, hogy a GROM egy olasz fagylaltmárka, ami a slow food elvei alapján működik. Két éve, nyáron fedeztük fel szülőhelyén, Torinóban, az Egyiptomi Múzeum mellett, amikor is éjfél után beálltunk a fagyizó előtt kígyózó, hosszú sorba. Mintegy 20 perc sorbanállás után kiderült, hogy a GROM fagylaltja egészen egyszerűen fenomenális.


Tokyóban, sajnos, egyelőre nincs nyitva éjjel a GROM, itt tehát van még potenciál az életminőség további javítására, de a citrom-eper és a kávé-mogyoró kombinációk itt sem okoztak csalódást.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése