Ha valakinek ez nem jönne le elsőre a kép alapján, ez kérem egy összkerékmeghajtású bicikli. A pedál ugyan itt is a hátsó kereket hajtja, de innen az erő egy része egy másodlagos hajtásláncon (fehér) és egy differenciálművön, azt hiszem így hívják, keresztül átadódik az első kerékre. Alighogy lefotóztam, sajnos elég ügyetlenül, láttam egy másik ilyen gépet is, ebből csak arra tudok következtetni, hogy lesz az új tokyói bringadivat. Elvégre megfelel az összes kritériumnak: high-tech, minden bizonnyal fertelmesen drága és teljességgel felesleges.
Mindazonáltal el kell ismernem: zseniális, ám nehéz magamba fojtani a fel-felhorgadó kérdést: MINEK?
Úgy hallottam csúszós úton, netán télen jól jön, hasonlóan a kocsik 4-kerék hajtásához, de abban nem vagyok biztos h árát és a hajtási energiaveszteséget figyelembe véve megéri.
VálaszTörlésHát ez az... lehet, hogy egy évben 1X jól jön de a többi 364 napon? különös tekintettel a kemény tokyói telekre (bár most éppen esik a hó)
VálaszTörlés