Oldalak

2009. október 7., szerda

TokyoCool - A háromkerekű motor

Vajon miért vesz valaki háromkerekű motort? Nem bír egyensúlyozni két keréken? Az nagyon nem lenne cool. Könnyebb parkolni? Nem talált. A magyarázat ennél ravaszabb: egy joghézag miatt a háromkerekű járművek jelenleg nem számítanak motornak, ezért... nem kötelező a bukósisak viselete! És van-e kúlabb annál, mint hogy bukósisak nélkül krúzingoljunk Akasakában...? Na ugye...


4 megjegyzés:

  1. Na de miért pont így háromkerekű? Mert a könyveket is fordítva lapozzák?

    VálaszTörlés
  2. Gondolom mert egy háromkerekű mégis motorszerűbb mint egy négykerekű. EZ utóbbit is láttam, ez az otthoni erdőkből jól ismert benzinpöfögö izé (most nem jut eszembe a neve). De azzal nem lehet dőlni a kanyarba és különben is; itt a törvényszegés (vagy annak látszata) az igazi poén

    VálaszTörlés
  3. ez a motortípus hódít ám európában is. S nem azért mert ne lenne rá kötelező a bukó. A 3 kerék egyszerűen stabilabb, kanyarban a csúszást nem követi esés, hanem egyszerű korigációval megfogható, de dől, így mégis teljesen motorzás érzésed van.Létezik első és hátsó 2 kerék is dönthető kivitelben. Hátsó 2 kerekű, dönthetővel már mentem - az stabil, de mégsem olyan motoros érzés. Az első két kerekűről minden teszt áradozik - úgy mész vele, mint egy motorral, iszonyat jó érzés a kanyar, s esőben, csúszós úton, meg bármikor is firka nélkül képes menni. Állítólag nagyon baró. Sajnos még azért drága - de majd beszámolok róla, ha kipróbáltam.

    VálaszTörlés
  4. Hát akkor lehet, hogy a "no bukó" csak hab lenne a tortán...? Levi, te vagy az expört...

    VálaszTörlés